Administrator wsparcia II linii (serwery Linux/Windows)

Miejsce pracy Rzeszów;Kraków;Katowice;Warszawa;Wrocław
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania kandydatów
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie); dolnośląskie; Łódź (łódzkie); Kraków (małopolskie); Gdańsk, Gdynia (pomorskie); Katowice (śląskie); Poznań (wielkopolskie); praca zdalna
Opis oferty Jako członek zespołu wsparcia będziesz odpowiedzialny za instalację, aktualizację i konserwację zewnętrznych i używanych wewnętrznie aplikacji, ściśle współpracując z innymi zespołami IT. 
Zakres obowiązków
  • Instalowanie, aktualizowanie i konserwacja aplikacji oraz zapewnianie wsparcia drugiego poziomu
  • Rozwiązywanie problemów związanych z obsługiwanymi aplikacjami i badanie problemów z wydajnością
  • Pełnienie roli kierownika technicznego podczas projektów i rozwiązywania incydentów
  • Tworzenie dokumentacji i przygotowywanie przewodników wielokrotnego użytku dotyczących codziennych i nierutynowych czynności
  • Współpraca z działem operacyjnym, architektem rozwiązań, zespołami wsparcia pierwszego poziomu i dostawcami zewnętrznymi podczas rozwiązywania problemów, zmian systemowych lub wdrożeń nowych systemów
  • Ścisła współpraca z zespołami biznesowymi i projektowymi w celu wprowadzania nowych systemów i wprowadzania zmian w systemie.
Poszukiwane kompetencje
  • Solidne doświadczenie we wspieraniu i administrowaniu aplikacjami korporacyjnymi/webowymi
  • Silne umiejętności techniczne w następujących obszarach: serwery Windows, serwery Linux, serwery SQL i web
  • Doświadczenie w skryptowaniu w PowerShell i SQL
  • Zaawansowane umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej w języku angielskim
  • Dobre zarządzanie czasem i umiejętności analityczne
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach wirtualnego zespołu
  • Zaletą będzie doświadczenie w administrowaniu i utrzymywaniu aplikacji opartych na Azure PaaS
  • Doświadczenie w administrowaniu i utrzymywaniu aplikacji kontenerowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
  • Otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
  • W pełni pracę zdalną, z incydentalnym odwiedzeniem biura (1x w mies)
  • Możliwość rozwoju i poszerzenia umiejętności technicznych
  • Realne możliwości rozwoju i awansu – jasne i indywidualne ścieżki kariery;
  • Doskonałe możliwości szkoleniowe (zapewnione szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) 
  • Możliwość swobodnego dzielenia się swoimi pomysłami;
  • Różne benefity – system kafeteryjny, Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne, lekcje językowe, ubezpieczenie podróży międzynarodowych itp 
Data ostatniej modyfikacji piątek, 19 listopada 2021