Asystent/-tka administracyjna Biura (branża techniczna)

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie 5500 - 7000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca w branży technicznej.
Zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa administracyjna biura (korespondencja, dokumentacja, zamówienia)
  • Wsparcie Prezesa firmy w codziennych obowiązkach i planowaniu pracy
  • Wspieranie zespołu w sprawach organizacyjnych i logistycznych
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji
  • Kontakt z dostawcami, klientami i partnerami biznesowymi
  • Obsługa telefoniczna i mailowa biura
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych
  • Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata (mile widziane w branży technicznej),
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • Skrupulatność, Analityczność
  • Umiejętność organizacji pracy i samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność i zaangażowanie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem (B1/B2)
  • Oferujemy
    • wynagrodzenie na okresie próbnym w zależności od doświadczenia : 5500 - 7000 PLN brutto, umowa o pracę
    • standardowe godziny pracy 8-16 w komfortowo urządzonym biurze
    • pracę od poniedziałku do piątku
    • dużą samodzielność
    • ubezpieczenie medyczne Medicover
    Data ostatniej modyfikacji środa, 12 lutego 2025