Asystent/-tka administracyjna Biura (branża techniczna)
Miejsce pracy
Warszawa
Wynagrodzenie
5500 - 7000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma działająca w branży technicznej.
Zakres obowiązków
Bieżąca obsługa administracyjna biura (korespondencja, dokumentacja, zamówienia)
Wsparcie Prezesa firmy w codziennych obowiązkach i planowaniu pracy
Wspieranie zespołu w sprawach organizacyjnych i logistycznych
Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji
Kontakt z dostawcami, klientami i partnerami biznesowymi
Obsługa telefoniczna i mailowa biura
Organizacja spotkań i podróży służbowych
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata (mile widziane w branży technicznej),
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
Skrupulatność, Analityczność
Umiejętność organizacji pracy i samodzielność w działaniu
Komunikatywność i zaangażowanie
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem (B1/B2)
Oferujemy
- wynagrodzenie na okresie próbnym w zależności od doświadczenia : 5500 - 7000 PLN brutto, umowa o pracę
- standardowe godziny pracy 8-16 w komfortowo urządzonym biurze
- pracę od poniedziałku do piątku
- dużą samodzielność
- ubezpieczenie medyczne Medicover