Back Office Specialist with Italian (Order Management)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie 7500 - 8500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedno z centrów SSC rozwijające swój dział wsparcia z j. włoskim
Zakres obowiązków
  • procesowanie zamówień od klientów w systemie SAP
  • zarządzanie zamówieniami na części zamienne
  • organizacja wysyłek części zamiennych do klientów na terenie Europy
  • przygotowanie niezbędnej dokumentacji
  • zarządzanie reklamacjami
  • monitorowanie płatności
  • współpraca z serwisem oraz dostawcami
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - najlepiej w zarządzaniu dostawami/zamówieniami min 2 lata
  • znajomość systemu SAP bardzo mile widziana
  • komunikatywność, umiejętność pracy z klientem
  • gotowość do pracy hybrydowej (centrum Krakowa, 2-3 dni biuro)
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe 7 500 - 8 500 PLN brutto w zależności od doświadczenia
  • bogaty pakiet benefitów : opieka medyczna (w tym stomatolog), bonusy świąteczne, wakacyjne
  • hybrydowy tryb pracy (2-3 dni biuro)
  • miejsce parkingowe
  • dofinansowanie posiłków (w biurowcu jest restauracja)
  • standardowe godziny pracy od poniedziałku do piątku (8-16 lub 9-17)
Data ostatniej modyfikacji środa, 13 listopada 2024