Back Office Specialist with Italian (Order Management)
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
7500 - 8500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest jedno z centrów SSC rozwijające swój dział wsparcia z j. włoskim
Zakres obowiązków
- procesowanie zamówień od klientów w systemie SAP
- zarządzanie zamówieniami na części zamienne
- organizacja wysyłek części zamiennych do klientów na terenie Europy
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji
- zarządzanie reklamacjami
- monitorowanie płatności
- współpraca z serwisem oraz dostawcami
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka włoskiego (C1) oraz angielskiego (B2)
- doświadczenie na podobnym stanowisku - najlepiej w zarządzaniu dostawami/zamówieniami min 2 lata
- znajomość systemu SAP bardzo mile widziana
- komunikatywność, umiejętność pracy z klientem
- gotowość do pracy hybrydowej (centrum Krakowa, 2-3 dni biuro)
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe 7 500 - 8 500 PLN brutto w zależności od doświadczenia
- bogaty pakiet benefitów : opieka medyczna (w tym stomatolog), bonusy świąteczne, wakacyjne
- hybrydowy tryb pracy (2-3 dni biuro)
- miejsce parkingowe
- dofinansowanie posiłków (w biurowcu jest restauracja)
- standardowe godziny pracy od poniedziałku do piątku (8-16 lub 9-17)
Data ostatniej modyfikacji środa, 13 listopada 2024