Brand Manager
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę / B2B
Opis oferty
Naszym klientem jest firma działająca na rynkach międzynarodowych
Zakres obowiązków
- realizacja i współtworzenie założeń strategii marketingowych
- zarządzanie budżetem
- przygotowanie, wdrażanie komunikacji dla B2C i B2B w obszarze ATL, BTL oraz DIGITAL
- współpraca i koordynowanie działań z agencjami reklamowymi i podwykonawcami
- współpraca z działem sprzedaży, działem eksportu
- kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów
- udział w targach, wydarzeniach branżowych
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie na stanowisku Brand Managera minimum 3 lata
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- odwaga w realizowaniu nieszablonowych kampanii i działań marketingowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe, forma: B2B / umowa o pracę
- dużą samodzielność przy rozpoznawalnej marce
- możliwość rozwoju
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 listopada 2024