Brand Manager

Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę / B2B
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca na rynkach międzynarodowych
Zakres obowiązków
  • realizacja i współtworzenie założeń strategii marketingowych
  • zarządzanie budżetem
  • przygotowanie, wdrażanie komunikacji dla B2C i B2B w obszarze ATL, BTL oraz DIGITAL
  • współpraca i koordynowanie działań z agencjami reklamowymi i podwykonawcami
  • współpraca z działem sprzedaży, działem eksportu
  • kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów
  • udział w targach, wydarzeniach branżowych
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na stanowisku Brand Managera minimum 3 lata
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • odwaga w realizowaniu nieszablonowych kampanii i działań marketingowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe, forma: B2B / umowa o pracę
  • dużą samodzielność przy rozpoznawalnej marce
  • możliwość rozwoju
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 listopada 2024