Business Analyst (ServiceNow)

Miejsce pracy Rzeszów;Kraków;Katowice;Warszawa;Wrocław
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania finansowe
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie); Wrocław (dolnośląskie); małopolskie; podkarpackie; śląskie; Poznań (wielkopolskie); praca zdalna
Opis oferty

Dołącz do zespołu, aby uczestniczyć w projektach wdrożeniowych ServiceNow.

Będziesz pracować w globalnym zespole zajmując się rozwojem modeli operacyjnych IT opartych na implikacjach nowej generacji i zaawansowanych technologii.

Zakres obowiązków
  • Wsparcie Project Managera w zarządzaniu wszystkimi aspektami projektu, w tym monitorowanie i wczesne identyfikowanie wszelkich problemów związanych z projektem, aby móc zminimalizować ryzyko dla klienta
  • Opracowanie dokumentacji procesów technicznych i biznesowych
  • Projektowanie i rozwój już istniejących materiałów szkoleniowych dla użytkowników końcowych przeprowadzanie szkoleń i warsztatów online 
  • Zbieranie i analiza wymagań i procesów biznesowych
  • Współpraca z zespołami technicznymi nad dostarczeniem konfiguracji  aktualizacji spełniających wymagania projektu 

 

Poszukiwane kompetencje
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy konsultingowej z klientem z technologią ServiceNow
  • Doskonała znajomość co najmniej dwóch produktów ServiceNow (ITSM, Service Catalogue, Service Portal, Performance Analytics, Knowledge Management, ITOM, ITBM, HR)
  • Certyfikacja w ServiceNow i powiązanych procesach biznesowych (ITIL) – mile widziane
  • Certyfikacja z profesjonalnego zarządzania projektami – mile widziana
  • Zrozumienie metodologii Agile SDLC
  • Umiejętności analityczne i dokładność
  • Zaawansowany poziom języka angielskiego w mowie i piśmie (B2 minimum)
  • Możliwość podróżowania w obrębie EMEA.
Oferujemy
  • Otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • Pracę w pełni zdalną z incydentalnym przyjazdem do biura (max raz w miesiącu)
  • Możliwość rozwijania i poszerzania umiejętności technicznych
  • Bogaty pakiet benefitów
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość pracy nad rozwojem systemów
  • Pracę w jednej z największych światowych firm
  • Realne możliwości rozwoju i awansu
  • Doskonałe portfolio szkoleń – lokalnych i międzynarodowych;
Data ostatniej modyfikacji piątek, 19 listopada 2021