Business Process Analyst

Miejsce pracy Szczecin
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo zachodniopomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest duża, międzynarodowa organizacja z siedzibą w Szczecinie
Zakres obowiązków
  • wspieranie wewnętrznych procesów w organizacji
  • koordynacja działań związanych z zarządzaniem projektem
  • tworzenie dokumentacji dla końcowych użytkowników
  • zarządzanie wymaganiami na czas trwania różnorodnych projektów
Poszukiwane kompetencje
  • 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami związanymi z transformacją biznesową na podobnym stanowisku
  • lekkie pióro, umiejętność redagowania tekstów, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • bardzo dobra znajomość excela, doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do prowadzenia projektów (np trello)
  • doświadczenie w mapowaniu procesów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Oferujemy
  • konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia
  • pakiet korporacyjnych benefitów
  • dużą samodzielność
Data ostatniej modyfikacji piątek, 11 grudnia 2020