Category Manager (FMCG - tworzenie i zarządzanie)

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca w branży zbliżonej do FMCG, działająca na rynkach eksportowych, uruchamiająca nowy dział
Zakres obowiązków

  • Zarządzanie kategorią produktów w branży używek (FMCG) z uwzględnieniem trendów rynkowych
  • Tworzenie nowych smaków – od pomysłu, przez współpracę z działem R&D, aż po finalny produkt
  • Wdrażanie strategii marketingowych oraz promowanie nowych produktów
  • Monitorowanie wyników sprzedażowych i optymalizacja działań dla maksymalizacji wyników
  • Analiza rynku, trendów konsumenckich i działań konkurencji
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi: marketing, sprzedaż, produkcja
  • Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - najlepiej w branży FMCG (minimum 3 lata) lub takiej gdzie produkt jest tworzony pod dane rynki w różnych krajach
  • Kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania produktowe
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków w celu podejmowania decyzji biznesowych
  • Silne umiejętności organizacyjne i negocjacyjne
  • Znajomość rynku używek i aktualnych trendów będzie dużym atutem
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do podróży służbowych i poznawania lokalnych rynków / smaków / czerpania inspiracji do przygotowywania nowych produktów
  • Oferujemy
    • otwartość na oczekiwania finansowe (umowa o pracę lub B2B)
    • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
    • bardzo ciekawą funkcję w rozwijającej się firmie produkcyjnej działającej na rynkach światowych
    • dużą samodzielność 
    Data ostatniej modyfikacji wtorek, 14 stycznia 2025