Customer Service Specialist with Czech

Miejsce pracy Poznań
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo wielkopolskie
Opis oferty Naszym klientem jest duża, międzynarodowa organizacja.
Zakres obowiązków
  • obsługa zapytań przychodzących od pracowników wewnątrz organizacji (maile/telefony) w zakresie HR
  • obsługa zapytań ogólnych, popartymi odpowiedziami na predefiniowane pytania
  • odpowiadanie na zadane pytania, udzielając wskazówek, w przypadku trudniejszych kwestii kierowanie zapytań do działów HR
  • aktualizacja bazy danych 
  • wsparcie w zakresie szkoleń nowych osób
Poszukiwane kompetencje
  • minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży SSC (mile widziane w obszarze HR front office)
  • bardzo dobra znajomość języka czeskiego (C1) + angielskiego (B2)
  • znajomość standardów obsługi klienta, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo mile widziane : doświadczenie w pracy z systemami HR działającymi w chmurze
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia : 6500 - 7500 PLN brutto
  • dodatkowy system premiowy 
  • umowa o pracę , praca od pon-pt
  • po okresie próbnym (3 mies) praca na czas nieokreślony
  • praca w systemie w większości zdalnie
  • pakiet benefitów
  • realna możliwość rozwoju w nowopowstających strukturach SSC
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 7 grudnia 2020