Customer Service Specialist with German & French
Miejsce pracy
Poznań
Wynagrodzenie
8000 - 9000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Województwo
wielkopolskie
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja tworząca swoje struktury SSC
Zakres obowiązków
- ·obsługa zapytań przychodzących od pracowników wewnątrz organizacji (maile/telefony) w zakresie HR
- ·obsługa zapytań ogólnych, popartymi odpowiedziami na predefiniowane pytania
- ·odpowiadanie na zadane pytania, udzielając wskazówek, w przypadku trudniejszych kwestii kierowanie zapytań do działów HR
- aktualizacja bazy danych
- wsparcie w zakresie szkoleń nowych osób
Poszukiwane kompetencje
- minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży SSC (mile widziane w obszarze HR front office)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) , francuskiego (C1) + angielskiego (B2)
- znajomość standardów obsługi klienta, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo mile widziane : doświadczenie w pracy z systemami HR działającymi w chmurze
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia : 8000 - 9000 PLN brutto
- dodatkowy system premiowy
- umowa o pracę , praca od pon-pt
- po okresie próbnym (3 mies) praca na czas nieokreślony
- praca w systemie w większości zdalnie
- pakiet benefitów
- realna możliwość rozwoju w nowopowstających strukturach SSC
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 15 grudnia 2020