Customer Service Specialist with Slovenian

Miejsce pracy Kraków; Katowice; Warszawa; Gdańsk; Lublin; Wrocław;
Wynagrodzenie 6900 - 8000 PLN
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja
W związku z uruchomieniem nowego projektu szukamy 10 osób do pracy zdalnej
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie komputerowe (mail / telefon / czat)
  • wprowadzanie danych do systemu i proponowanie skutecznego rozwiązania : np reset hasła, brak połączenia wifi, nawigacja po programie (wszystkiego uczymy na szkoleniu)
  • w przypadku trudniejszych tematów, przekierowanie do II linii wsparcia
Poszukiwane kompetencje
  • znajomość języka słoweńskiego : poziom B2+/C1 oraz angielskiego B2
  • umiejętność obsługi komputera
  • gotowość do pracy zmianowej - praca w całości zdalna z domu
  • gotowość do odbycia szkolenia online (pełnopłatne ze strony pracodawcy - 4 tyg, przygotowujące do pracy)
  • umiejętność pracy z klientem, proaktywna postawa
Oferujemy
  • wynagrodzenie w zależności od umiejętności i doświadczenia : od 6900 PLN brutto do 8 000 PLN
  • dodatki za zmiany / nadgodziny
  • praca w pełni zdalna
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • początek pracy : 2 dni w Krakowie w celu poznania zespołu, zabrania sprzętu ( firma zapewnia nocleg) potem praca 100% zdalna
  • pakiet benefitów : opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, etc.
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 30 stycznia 2025