Customer Service Specialist with Slovenian
Miejsce pracy
Kraków; Katowice; Warszawa; Gdańsk; Lublin; Wrocław;
Wynagrodzenie
6900 - 8000 PLN
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja
W związku z uruchomieniem nowego projektu szukamy 10 osób do pracy zdalnej
Zakres obowiązków
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie komputerowe (mail / telefon / czat)
- wprowadzanie danych do systemu i proponowanie skutecznego rozwiązania : np reset hasła, brak połączenia wifi, nawigacja po programie (wszystkiego uczymy na szkoleniu)
- w przypadku trudniejszych tematów, przekierowanie do II linii wsparcia
Poszukiwane kompetencje
- znajomość języka słoweńskiego : poziom B2+/C1 oraz angielskiego B2
- umiejętność obsługi komputera
- gotowość do pracy zmianowej - praca w całości zdalna z domu
- gotowość do odbycia szkolenia online (pełnopłatne ze strony pracodawcy - 4 tyg, przygotowujące do pracy)
- umiejętność pracy z klientem, proaktywna postawa
Oferujemy
- wynagrodzenie w zależności od umiejętności i doświadczenia : od 6900 PLN brutto do 8 000 PLN
- dodatki za zmiany / nadgodziny
- praca w pełni zdalna
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- początek pracy : 2 dni w Krakowie w celu poznania zespołu, zabrania sprzętu ( firma zapewnia nocleg) potem praca 100% zdalna
- pakiet benefitów : opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, etc.
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 30 stycznia 2025