Customer Service with English (automotive)

Miejsce pracy Kraków;Bochnia
Wynagrodzenie 7000 -7500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma z branży automotive, rozwijająca swój dział obsługi klienta zagranicznego.
Zakres obowiązków
  • bieżąca obsługa klientów (dystrybutorzy) w zakresie obsługi zamówień (istniejący klienci) od zamówienia poprzez przekazanie  do działu logistyki 
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami
  • negocjowanie warunków współpracy i realizacja planów w zakresie dosprzedaży do istniejących zamówień
  • monitorowanie analizy potrzeb klientów
  • współpraca z innymi osobami w dziale (4 osoby)
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie zamówień lub dosprzedaży
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, praca codzienna w tym języku (min B2)
  • mile widziane zainteresowanie branżą automotive (nie jest to wymóg)
  • chęć do pracy, motywacja, samodzielność, kreatywność
  • proaktywna osobowość i chęć do współpracy z klientami na całym świecie
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe na start : 7000 - 7500 PLN brutto
  • dodatkową premię roczną (3 krotność wynagrodzenia podstawowego)
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • stacjonarny charakter pracy w komfortowo urządzonym biurze w schemacie hybrydowym (poniedziałek i piątek z domu, wtorek środa czwartek z biura)
  • dogodny dojazd (autobusem/samochodem/pociągiem) do biura ulokowanego pod Krakowem
  • bogaty pakiet benefitów min opieka medyczna premium dla całej rodziny czy dodatki finansowe na wakacje
  • imprezy integracyjne
  • stabilność pracy w firmie realizujacej sprzedaż na poziomie 100 mln zł rocznie
Data ostatniej modyfikacji środa, 12 lipca 2023