Customer Service with English (automotive)
Miejsce pracy
Kraków;Bochnia
Wynagrodzenie
7000 -7500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma z branży automotive, rozwijająca swój dział obsługi klienta zagranicznego.
Zakres obowiązków
- bieżąca obsługa klientów (dystrybutorzy) w zakresie obsługi zamówień (istniejący klienci) od zamówienia poprzez przekazanie do działu logistyki
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami
- negocjowanie warunków współpracy i realizacja planów w zakresie dosprzedaży do istniejących zamówień
- monitorowanie analizy potrzeb klientów
- współpraca z innymi osobami w dziale (4 osoby)
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie zamówień lub dosprzedaży
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, praca codzienna w tym języku (min B2)
- mile widziane zainteresowanie branżą automotive (nie jest to wymóg)
- chęć do pracy, motywacja, samodzielność, kreatywność
- proaktywna osobowość i chęć do współpracy z klientami na całym świecie
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe na start : 7000 - 7500 PLN brutto
- dodatkową premię roczną (3 krotność wynagrodzenia podstawowego)
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- stacjonarny charakter pracy w komfortowo urządzonym biurze w schemacie hybrydowym (poniedziałek i piątek z domu, wtorek środa czwartek z biura)
- dogodny dojazd (autobusem/samochodem/pociągiem) do biura ulokowanego pod Krakowem
- bogaty pakiet benefitów min opieka medyczna premium dla całej rodziny czy dodatki finansowe na wakacje
- imprezy integracyjne
- stabilność pracy w firmie realizujacej sprzedaż na poziomie 100 mln zł rocznie
Data ostatniej modyfikacji środa, 12 lipca 2023