Customer Service with German (Full Remote)

Miejsce pracy Warszawa;Kraków;Wrocław;Katowice;Rzeszów
Wynagrodzenie 7 500 - 8 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; podkarpackie; śląskie; świętokrzyskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja tworząca nowe struktury do obsługi klienta
Zakres obowiązków
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B1+/B2)
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta : w strukturach SSC/BPO
  • Dobra znajomość MS Office; 
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność pracy w zespole;
  • Zainteresowanie technologią;
Poszukiwane kompetencje
  • Zapewnienie wysokiej jakości standardowej obsługi klienta;
  • Zdalne wsparcie pracowników klienta
  • Analiza i rozwiązywanie najczęstszych zapytań z wykorzystaniem dostarczonych Ci rozwiązań krok po kroku;
  • Współpraca z zespołem specjalistów IT przy bardziej złożonych zagadnieniach;
  • Ciągłe doskonalenie usług, szukanie pomocy w ulepszaniu usług, wspieranie innych w wykonywaniu i/lub przedstawianiu własnych pomysłów i inicjatyw;
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : dla osób z doświadczeniem w obsłudze klienta 7 000 - 8 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w 100proc zdalną, pierwszy tydzień - szkolenie opłacone przez pracodawcę łącznie z hotelem
  • bardzo duże możliwości rozwoju
  • bogaty pakiet benefitów : multisport, zajęcia językowe, program myBenefit, ubezpieczenia, imprezy integracyjne
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 16 grudnia 2021