Customer Service with German (Full Remote)
Miejsce pracy
Warszawa;Kraków;Wrocław;Katowice;Rzeszów
Wynagrodzenie
7 500 - 8 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; podkarpackie; śląskie; świętokrzyskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja tworząca nowe struktury do obsługi klienta
Zakres obowiązków
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B1+/B2)
- Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta : w strukturach SSC/BPO
- Dobra znajomość MS Office;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
- Dbałość o szczegóły i umiejętność pracy w zespole;
- Zainteresowanie technologią;
Poszukiwane kompetencje
- Zapewnienie wysokiej jakości standardowej obsługi klienta;
- Zdalne wsparcie pracowników klienta
- Analiza i rozwiązywanie najczęstszych zapytań z wykorzystaniem dostarczonych Ci rozwiązań krok po kroku;
- Współpraca z zespołem specjalistów IT przy bardziej złożonych zagadnieniach;
- Ciągłe doskonalenie usług, szukanie pomocy w ulepszaniu usług, wspieranie innych w wykonywaniu i/lub przedstawianiu własnych pomysłów i inicjatyw;
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : dla osób z doświadczeniem w obsłudze klienta 7 000 - 8 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
- pracę w 100proc zdalną, pierwszy tydzień - szkolenie opłacone przez pracodawcę łącznie z hotelem
- bardzo duże możliwości rozwoju
- bogaty pakiet benefitów : multisport, zajęcia językowe, program myBenefit, ubezpieczenia, imprezy integracyjne
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 16 grudnia 2021