Customer Service with German - Order Management (new SSC)

Miejsce pracy Gdańsk
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region pomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest firma ze Skandynawii, która przenosi procesy z całej Europy oraz otwiera nowe centrum usług wspólnych (SSC)
Zakres obowiązków
  • zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C)
  • zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
  • sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
  • współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z procesem obsługi klienta / zamówieniami minimum 3 lata
  • Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP
  • Umiejętności komunikacyjne, elastyczność, pro kliencka postawa
Oferujemy
  • umowa o pracę - i bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów 
  • komfortowe urządzone biuro w Gdańsku
  • początkowo - praca stacjonarna (przenoszenie procesów, szkolenie, tworzenie całego centrum), potem możliwa praca hybrydowa
  • pakiet benefitów od skandynawskiej firmy, który będzie dostępny po przeniesieniu procesów do Polski
  • dużą samodzielność i możliwość uczestniczenia w wyjątkowym projekcie z realną możliwością awansu w ramach struktury firmy
Data ostatniej modyfikacji środa, 22 maja 2024