Customer Support Manager with German

Miejsce pracy Szczecin
Wynagrodzenie 12 000 - 15 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Szczecin (zachodniopomorskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja.
Zakres obowiązków
  • zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w j.niemieckim
  • planowanie i zarządzanie czynnościami związanymi z obsługą klienta
  • rozwiązywanie spornych kwestii związanych z obsługą klienta
  • wsparcie zespołu w postaci coachingu, szkoleń, rekrutacji
  • zapewnienie odpowiedniej jakości usług
  • proaktywne zgłaszanie usprawnień 
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowych strukturach min 2 lata
  • bardzo dobra znajomość j.niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • bardzo dobre zdolności interpersonalne, przywódcze
  • umiejętność motywowania podległego zespołu
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia : 12 000 - 15 000 PLN brutto
  • roczne premie
  • dużą samodzielność
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet benefitów

    Dla osób spoza Szczecina : atrakcyjny pakiet relokacyjny.
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 8 października 2020