Dyrektor marki (FMCG)
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę / B2B
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma produkcyjna działająca w obszarze FMCG
Zakres obowiązków
- Zarządzanie oraz kreatywne prowadzenie jednej z wiodących marek z sektora FMCG
- Koordynacja i dbanie o spójność komunikacji marki we wszystkich kanałach komunikacji
- Koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych
- Wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej
- Tworzenie strategii pozycjonowania cenowego dla prowadzonych kategorii produktowych/ produktów
- Analiza trendów rynkowych, konkurencji
- Zarządzanie procesami wprowadzenia na rynek nowych produktów we współpracy z działem R&D, Działem Sprzedaży, Działem Zaopatrzenia oraz Działem Graficznym
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, rozwoju produktów, prawnym, finansowym
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami // agencjami
- Nadzór nad budżetem oraz kontrola wydatków
- Identyfikacja obszarów do poprawy, nadzór nad wdrożeniem zmian w poszczególnych obszarach
Poszukiwane kompetencje
- Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży FMCG
- Doświadczenie w zarządzaniu dynamicznie rozwijającymi się projektami, poparte udokumentowanymi sukcesami (warunek konieczny)
- Znajomości języka angielskiego B2/C1 (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
- Otwartość, nastawienie na współpracę, proaktywne szukanie rozwiązań
- Wielozadaniowość i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Monitorowanie działań konkurencji oraz analiza trendów na podległych rynkach
- Komunikatywność
- Nastawienie na cel oraz skuteczność działania
- Znajomość działań marketingowych w obszarze: e-commerce, rynku sieci handlowych oraz rynku tradycyjnego
- Skuteczność w realizacji powierzonych zadań bez względu na zmieniające się okoliczności biznesowe
- Umiejętność podejmowania właściwych decyzji pod presją czasu, okoliczności i otoczenia
Oferujemy
- Otwartość na oczekiwania finansowe kandydata : podstawa + wynagrodzenie prowizyjne
- Pracę w systemie hybrydowym
- Bardzo rozpoznawalne marki
- Szeroki rozwój zawodowy
- Możliwość realnego uczestnictwa w kreowaniu i rozwoju firmy na rynku międzynarodowym
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 6 marca 2023