Dyrektor marki (FMCG)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę / B2B
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma produkcyjna działająca w obszarze FMCG
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie oraz kreatywne prowadzenie jednej z wiodących marek z sektora FMCG
  • Koordynacja i dbanie o spójność komunikacji marki we wszystkich kanałach komunikacji
  • Koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych
  • Wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej
  • Tworzenie strategii pozycjonowania cenowego dla prowadzonych kategorii produktowych/ produktów
  • Analiza trendów rynkowych, konkurencji
  • Zarządzanie procesami wprowadzenia na rynek nowych produktów we współpracy z działem R&D, Działem Sprzedaży, Działem Zaopatrzenia oraz Działem Graficznym
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży, rozwoju produktów, prawnym, finansowym
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami // agencjami
  • Nadzór nad budżetem oraz kontrola wydatków
  • Identyfikacja obszarów do poprawy, nadzór nad wdrożeniem zmian w poszczególnych obszarach
Poszukiwane kompetencje
  • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży FMCG
  • Doświadczenie w zarządzaniu dynamicznie rozwijającymi się projektami, poparte udokumentowanymi sukcesami (warunek konieczny)
  • Znajomości języka angielskiego B2/C1 (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • Otwartość, nastawienie na współpracę, proaktywne szukanie rozwiązań
  • Wielozadaniowość i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz analiza trendów na podległych rynkach
  • Komunikatywność
  • Nastawienie na cel oraz skuteczność działania
  • Znajomość działań marketingowych w obszarze: e-commerce, rynku sieci handlowych oraz rynku tradycyjnego
  • Skuteczność w realizacji powierzonych zadań bez względu na zmieniające się okoliczności biznesowe
  • Umiejętność podejmowania właściwych decyzji pod presją czasu, okoliczności i otoczenia
Oferujemy
  • Otwartość na oczekiwania finansowe kandydata : podstawa + wynagrodzenie prowizyjne
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Bardzo rozpoznawalne marki 
  • Szeroki rozwój zawodowy
  • Możliwość realnego uczestnictwa w kreowaniu i rozwoju firmy na rynku międzynarodowym
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 6 marca 2023