Ekspert wsparcia komputerowego z językiem angielskim (Helpdesk)

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie 8 000 - 10 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedna z firm poszerzająca swój dział pomocy technicznej z językiem angielskim
Zakres obowiązków
  • wsparcie zewnętrznych użytkowników w zakresie instalacji i testowania systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych zgodnie z ustalonymi standardami na komputerach stacjonarnych oraz bezpośrednio w używanych aplikacjach - ich ponowna konfiguracja czy instalacja na nowo
  • diagnozowanie problemów występujących w systemach operacyjnych (np brak wi-fi, brak drukarki, niepodłączony smartphone etc)
  • wsparcie użytkowników MAC i iOS
  • wsparcie w doborze sprzętu, poszczególnych części i oprogramowania oraz ich późniejsze zamawianie przez partnerów
  • zapewnienie aktualizacji systemów operacyjnych, szkolenia użytkowników w zakresie ich używania
  • tworzenie kopii zapasowych
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość systemów microsoft (Windows/Office)
  • bardzo dobre techniczne umiejętności w zakresie naprawy komputerów, laptopów
  • bardzo dobra znajomość sieci, serwerów Intel, tworzenia kopii zapasowych
  • świetne umiejętności interpersonalne w zakresie wsparcia klienta
  • przywiązanie do szczegółów
Oferujemy
  • bardzo dobre warunki finansowe - na podstawie umowy o pracę
  • pakiet benefitów - karta sportowa, ubezpieczenie na życie
  • możliwość rozwoju i kariery w międzynarodowym środowisku
  • standardowe godziny pracy : poniedziałek-piątek od 9 do 17
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 24 listopada 2022