Ekspert wsparcia komputerowego z językiem angielskim (Helpdesk)
Miejsce pracy
Warszawa
Wynagrodzenie
8 000 - 10 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty
Naszym klientem jest jedna z firm poszerzająca swój dział pomocy technicznej z językiem angielskim
Zakres obowiązków
- wsparcie zewnętrznych użytkowników w zakresie instalacji i testowania systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych zgodnie z ustalonymi standardami na komputerach stacjonarnych oraz bezpośrednio w używanych aplikacjach - ich ponowna konfiguracja czy instalacja na nowo
- diagnozowanie problemów występujących w systemach operacyjnych (np brak wi-fi, brak drukarki, niepodłączony smartphone etc)
- wsparcie użytkowników MAC i iOS
- wsparcie w doborze sprzętu, poszczególnych części i oprogramowania oraz ich późniejsze zamawianie przez partnerów
- zapewnienie aktualizacji systemów operacyjnych, szkolenia użytkowników w zakresie ich używania
- tworzenie kopii zapasowych
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- dobra znajomość systemów microsoft (Windows/Office)
- bardzo dobre techniczne umiejętności w zakresie naprawy komputerów, laptopów
- bardzo dobra znajomość sieci, serwerów Intel, tworzenia kopii zapasowych
- świetne umiejętności interpersonalne w zakresie wsparcia klienta
- przywiązanie do szczegółów
Oferujemy
- bardzo dobre warunki finansowe - na podstawie umowy o pracę
- pakiet benefitów - karta sportowa, ubezpieczenie na życie
- możliwość rozwoju i kariery w międzynarodowym środowisku
- standardowe godziny pracy : poniedziałek-piątek od 9 do 17
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 24 listopada 2022