Ekspert wsparcia użytkowników Mac / iOS z j.angielskim
Miejsce pracy
Warszawa;
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa firma otwierająca swój dział wsparcia w Warszawie
Zakres obowiązków
- wsparcie użytkowników APPLE MAC i iOS
- obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i rozwiązywanie problemów takich jak skanowanie do e-maila, do faksu, etc
- obsługa krajowych sieci PBX i interfejsów PSTN
- wsparcie w doborze sprzetu i oprogramowania w działaniach związanych z zakupami
- rozwiązywanie typowych problemów : instalacja, konfiguracja, rekonfiguracja
- tworzenie kopii zapasowych, przywracanie ustawień
- w przypadku potrzeby - przeszkolenie użytkowników z korzystania ze sprzętu/oprogramowania
- zarządzanie incydentami
Poszukiwane kompetencje
- co najmniej 4-5 lat praktycznego wsparcia użytkowników iOS/Mac
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- umiejętność zamawiania części OEM
- dobra znajomość systemów microsoft (Windows/Office)
- bardzo dobre techniczne umiejętności w zakresie naprawy kmputerów, laptopów
- bardzo dobra znajomość sieci, serwerów Intel, tworzenia kopii zapasowych
- świetne umiejętności interpersonalne w zakresie wsparcia klienta
- przywiązanie do szczegółów
Oferujemy
- bardzo dobre warunki finansowe - na podstawie umowy o pracę
- możliwość całkowitej pracy zdalnej
- pakiet benefitów - karta sportowa, ubezpieczenie na życie
- możliwość rozwoju i kariery w międzynarodowym środowisku
- standardowe godziny pracy : poniedziałek-piątek od 9 do 17
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 1 sierpnia 2022