Ekspert wsparcia użytkowników Mac / iOS z j.angielskim

Miejsce pracy Warszawa;
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa firma otwierająca swój dział wsparcia w Warszawie
Zakres obowiązków
  • wsparcie użytkowników APPLE MAC i iOS
  • obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i rozwiązywanie problemów takich jak skanowanie do e-maila, do faksu, etc
  • obsługa krajowych sieci PBX i interfejsów PSTN
  • wsparcie w doborze sprzetu i oprogramowania w działaniach związanych z zakupami
  • rozwiązywanie typowych problemów : instalacja, konfiguracja, rekonfiguracja
  • tworzenie kopii zapasowych, przywracanie ustawień
  • w przypadku potrzeby - przeszkolenie użytkowników z korzystania ze sprzętu/oprogramowania
  • zarządzanie incydentami
Poszukiwane kompetencje
  • co najmniej 4-5 lat praktycznego wsparcia użytkowników iOS/Mac
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • umiejętność zamawiania części OEM
  • dobra znajomość systemów microsoft (Windows/Office)
  • bardzo dobre techniczne umiejętności w zakresie naprawy kmputerów, laptopów
  • bardzo dobra znajomość sieci, serwerów Intel, tworzenia kopii zapasowych
  • świetne umiejętności interpersonalne w zakresie wsparcia klienta
  • przywiązanie do szczegółów
Oferujemy
  • bardzo dobre warunki finansowe - na podstawie umowy o pracę
  • możliwość całkowitej pracy zdalnej
  • pakiet benefitów - karta sportowa, ubezpieczenie na życie
  • możliwość rozwoju i kariery w międzynarodowym środowisku
  • standardowe godziny pracy : poniedziałek-piątek od 9 do 17
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 1 sierpnia 2022