Expert (Helpdesk/ServiceDesk) ds wsparcia (2 i 3 linia) - język angielski

Miejsce pracy Kraków;Warszawa;Poznań;Katowice;Kielce;Wrocław
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; małopolskie; śląskie
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja spoza Europy, rozbudowująca strukturę wsparcia użytkowników pod kątem pomocy IT (helpdesk) w II i III linii wsparcia
Zakres obowiązków
  • współpraca z użytkownikami (język angielski) na II i III linii wsparcia
  • rozwiązywanie problemów z urządzeniami oraz oprogramowaniem (VPN, Active Directory, sieci, etc)
  • dzielenie się wiedzą z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • tworzenie dokumentacji i materiałów szkoleniowych
Poszukiwane kompetencje
  • minimum 2 lata doświadczenia we wsparciu technicznym : helpdesk / servicedesk
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego poziom C1
  • umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • mile widziane wykształcenie techniczne (chociaż nie jest to wymóg)
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
  • pracę w 100proc zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • niezbędne narzędzia pracy : laptop etc
  • pakiet benefitów korporacyjnych : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa etc
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju w strukturach firmy o przychodach liczonych w miliardach dolarów
Data ostatniej modyfikacji piątek, 29 kwietnia 2022