Export Manager z językami obcymi (akcesoria telefoniczne)

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia B2B
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest jeden z największych dystrybutorów akcesoriów telefonicznych w Polsce, sprzedający je również na terenie Europy.
Zakres obowiązków
  • aktywna sprzedaż do odbiorców hurtowych oraz salonów sprzedaży (telefon/mail)
  • pozyskiwanie klientów na określonym obszarze geograficznym z biura w Warszawie na rynki:
    - Francja (wymagany j.francuski) 
    - Niemcy (wymagany j.niemiecki)
    - Grecja (wymagany j.grecki)
    - Włochy (wymagany j.włoski)
  • współpraca z innymi działami firmy
  • realizacja planów sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość jednego z języków umożliwiająca swobodną komunikację (poziom C1) : niemiecki lub francuski lub grecki lub włoski
  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży do klientów B2B
  • gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (głownie targi)
  • komunikatywność, samodzielność
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
  • dodatkowe comiesięczne prowizje sprzedażowe
  • dużą samodzielność
  • bogaty asortyment sprzedażowy i rozpoznawalną markę
Data ostatniej modyfikacji środa, 11 sierpnia 2021