Główna Księgowa (Branża Deweloperska)
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę/B2B
Region
małopolskie
Opis oferty
Naszym klientem jest spółka działająca od wielu lat w Krakowie, aktualnie realizująca działania deweloperskie.
Zakres obowiązków
- Nadzór merytoryczny, koordynowanie i organizacja pracy Działu Księgowego
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych
- Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT).
- Księgowe rozliczanie produkcji wraz z przeksięgowaniami
- Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
- Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji finansowych
- Wykonywanie okresowych analiz ekonomicznych dla potrzeb zarządczych
- Ścisła współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, bankami, audytorami itp.
- Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych
- Nadzór nad prawidłowością realizowanych płatności
- Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
- Nadzór nad windykacją należności
- Stała współpraca z Zarządem firmy
- Przygotowanie niezbędnej informacji zarządczej oraz uczestnictwo w rozwoju finansowym firmy
Poszukiwane kompetencje
- Min. 5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze pełnej księgowości - najlepiej w branży budowlanej/deweloperskiej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- Wykształcenie wyższe (Finanse i Rachunkowość bądź pokrewne)
- Znajomość zagadnień księgowych na poziomie eksperckim
- Zdolność analitycznego myślenia, planowania oraz delegowania zadań
- Umiejętność motywowania podległych pracowników i planowania pracy zespołu
- Orientacja na efektywność procesu obiegu dokumentów i procesów księgowych w tym ich automatyzacji.
- Umiejętność skutecznej komunikacji oraz prezentacji argumentów
- Umiejętność podejmowania decyzji, również pod presją czasu
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania
- Znajomość rozliczeń transakcji w obrocie zagranicznym
- Biegła obsługa programu MS Excel
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wyczucie biznesowe
- Samodyscyplina, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność
- Umiejętność pracy w zespole – nasz zespół to kilku księgowych pracujących wspólnie
- znajomość programu Symfonia / lub Comarch Optima
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe, wstępny budżet - (umowa o pracę lub kontrakt B2B - do wyboru)
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- jeśli będzie potrzeba - samochód służbowy
- realny wpływ na rozwój spółki poprzez realizację strategicznych projektów
- stacjonarny charakter pracy, miejsce parkingowe (centrum Krakowa)
- świetną atmosferę w kameralnym gronie współpracowników, realizujących duże projekty
Data ostatniej modyfikacji piątek, 26 maja 2023