Główna Księgowa w firmie produkcyjnej

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie 25 000 - 30 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma produkcyjna.
Zakres obowiązków
  • Nadzór merytoryczny, koordynowanie i organizacja pracy Działu Księgowego
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych
  • Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT).
  • Księgowe rozliczanie produkcji wraz z przeksięgowaniami
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji finansowych
  • Wykonywanie okresowych analiz ekonomicznych dla potrzeb zarządczych
  • Ścisła współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, bankami, audytorami itp.
  • Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych
  • Nadzór nad prawidłowością realizowanych płatności
  • Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
  • Nadzór nad windykacją należności
  • Stała współpraca z Zarządem firmy
  • Przygotowanie niezbędnej informacji zarządczej oraz uczestnictwo w rozwoju finansowym firmy
  • Sporządzanie deklaracji PFRON
Poszukiwane kompetencje
  • Min. 5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze pełnej księgowości.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • Wykształcenie wyższe (Finanse i Rachunkowość bądź pokrewne)
  • Znajomość zagadnień księgowych na poziomie eksperckim
  • Zdolność analitycznego myślenia, planowania oraz delegowania zadań
  • Umiejętność motywowania podległych pracowników i planowania pracy zespołu
  • Orientacja na efektywność procesu obiegu dokumentów i procesów księgowych w tym ich automatyzacji.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji oraz prezentacji argumentów
  • Umiejętność podejmowania decyzji, również pod presją czasu
  • Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania
  • Znajomość rozliczeń transakcji w obrocie zagranicznym
  • Biegła obsługa programu MS Excel
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wyczucie biznesowe
  • Samodyscyplina, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność
  • Umiejętność pracy w zespole – nasz zespół to kilku księgowych pracujących wspólnie 
  • znajomość programu ERP Optima będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe, wstępny budżet - podstawa 25 000 - 30 000 PLN brutto (umowa o pracę lub kontrakt B2B - do wyboru)
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • realny wpływ na rozwój spółki poprzez realizację strategicznych projektów
  • stacjonarny charakter pracy, miejsce parkingowe
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 18 maja 2023