Główny Specjalista ds. kontroli wewnętrznej

Miejsce pracy Warszawa
Wynagrodzenie 6500 PLN brutto (podstawa+premia)
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty Naszym klientem jest Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. 
Zakres obowiązków
  • opracowywanie tematów do okresowego i rocznego planu kontroli oraz jego przeprowadzanie, łącznie z dokumentacją
  • weryfikacja realizacji zaleceń pokontrolnych
  • prowadzanie ewidencji umów oraz kontroli finansowej w zakresie ich prawidłowego procedowania oraz zgodności realizacji z warunkami zapisanymi w umowach
  • prowadzenie ewidencji : kontroli wewnętrznych, zewnętrznych
  • koordynacja procesu zarządzania ryzykiem min : komunikacji, danych
  • stała współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych w zakresie udzielania informacji
  • prowadzanie bieżącej korespondencji w zakresie pism wychodzących
  • należyte zabezpieczanie i przechowywanie dokumentów
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie min 2 lata w realizacji zadań związanych z kontrolą wewnętrzną lub nadzorem lub compliance lub audytem
  • znajomość zagadnień związanych z metodyką i technikami prowadzenia kontroli wewnętrznej, standardami kontroli zarządczej, procesami zarządzania ryzykiem
  • wykształcenie wyższe (finanse/controlling/rachunkowość)
  • umiejętność wnioskowania i formułowania ocen, pisania streszczeń i rekomendacji, wraz z wnioskami.
  • znajomość MS Excel
  • odpowiedzialność, terminowość
  • mile widziane : doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych oraz znajomość zasad gospodarki budżetowej dla jednostek sektora finansów publicznych
Oferujemy
  • bardzo stabilną pracę w jednostce publicznej w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie trzyskładnikowe : podstawa + dodatek służbowy + premia uznaniowa / co miesiąc
  • dodatkowe nagrody jubileuszowe
  • pakiet socjalny, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia medycznego, wykupienia karty Multisport
  • ciekawe wyzwania - praca stacjonarna w siedzibie przy ul Wiejskiej
Data ostatniej modyfikacji piątek, 3 czerwca 2022