Helpdesk Specialist with German

Miejsce pracy Warszawa;Kraków;Wrocław;Katowice
Wynagrodzenie 8000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja z siedzibą w Londynie i Nowym Jorku.
Zakres obowiązków
  • zdalne wsparcie wewnętrznych pracowników firmy w kwestiach rozwiązywania problemów technicznych takich jak min : reset hasła, pomoc w zainstalowaniu programu, dodanie drukarki, etc.
  • analiza i rozwiązywanie najczęstszych zapytań z wykorzystaniem zapytań krok po kroku
  • współpraca z zespołem specjalistów IT do rozwiązywania bardziej złożonych problemów
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
  • doświadczenie we wsparciu klienta : helpdesk/servicedesk min rok
  • dobra znajomość MS Office
  • proklienckie nastawienie, zainteresowanie technologią
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 8 000 PLN brutto 
  • pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (wyjątkiem jest początkowe szkolenie ok tygodnia - w centrali firmy na południu)
  • pakiet świadczeń socjalnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, multisport, mybenefit, etc)
  • dodatkowy pakiet szkoleń : Linkedin Learning
  • wsparcie doświadczonej osoby, program szkoleniowo wdrażający
  • realne możliwości rozwoju i mocny punkt w CV
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 7 czerwca 2022