HR Advisor SSC (obsługa Polski)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest globalna korporacja, jedna ze stu największych firm na świecie.
Zakres obowiązków
  • udzielanie wskazówek i porad w obszarze HR takich jak: zarządzanie nieobecnościami, urlopami, kwestiami przejść na emeryturę, świadczeń, programów oszczędnościowych, benefitów, ubezpieczeń
  • diagnoza przychodzącego wniosku od managera/pracownika i dążenie do jego pozytywnego zamknięcia
  • współpraca z ekspertami w zakresie HR w określonym obszarze (wynagrodzenia/płace/świadczenia)
  • wsparcie managerów/kierowników w zakres zwiększenia produktywności czy efektywności zespołów, udzielanie praktycznych wskazówek w kwestiach związanych z polityką HR
  • nawiązywanie relacji z innymi działamy w celu pełnego wsparcia rozwiązania danych wyzwań
Poszukiwane kompetencje
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie wsparcia biznesu w obszarze HR (stanowisko HRBP np) lub podobne - na obszarze Polski
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • głęboka świadomość nt. tego, jak HR wspiera biznes
  • umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów
  • dobre umiejętności analityczne 
  • znajomość lokalnych (Polskich) polityk oraz procesów
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania
  • hybrydowy model pracy (2-3 dni biuro) w komfortowo urządzonych wnętrzach z dogodnym dojazdem
  • pakiet benefitów - bardzo obszerny : opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, miejsca parkingowe, prezenty świąteczne, etc
  • niezbędne narzędzia pracy
  • dodatkowe budżety na specjalistyczne szkolenia z zakresu HR
  • bardzo duże możliwości rozwoju w jednej z największych firm świata
Data ostatniej modyfikacji środa, 3 sierpnia 2022