Junior Marketing Coordinator (IT)

Miejsce pracy Kraków
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę / B2B
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca w branży IT
Zakres obowiązków
  • analiza trendów i badania rynku, celem dotarcia do docelowych klientów (firmy produkcyjne)
  • opracowywanie, realizacja i monitorowanie strategii marketingowej oraz działań marketingowych
  • tworzenie angażujących treści : social-media, blog, linkedin, studia przypadku, reklamy
  • tworzenie materiałów marketingowych (prezentacje/posty) na podstawie informacji technicznych
  • prowadzenie social-mediów firmy
  • udział w targach i wydarzeniach branżowych
Poszukiwane kompetencje
  • min 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działaniami marketingowymi
  • zrozumienie i umiejętność odnalezienia się w firmie softwarowej, zainteresowanie aplikacjami biznesowymi, procesami zarządzania
  • umiejętność tworzenia realizowania i monitorowania planów marketingowych oraz działań prospectingowych
  • lekkie pióro z umiejętnością tworzenia angażujących treści
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość programu Canva, MS Office, mile widziany HubSpot / Sales Navigator
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe do ustalenia w oparciu o umowę o pracę / B2B
  • 8 dni w roku na rozwój osobisty
  • pakiet szkoleń i kursów online
  • dużą samodzielność
  • pracę w komfortowych warunkach 
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 listopada 2024