Junior Marketing Coordinator (IT)
Miejsce pracy
Kraków
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę / B2B
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma działająca w branży IT
Zakres obowiązków
- analiza trendów i badania rynku, celem dotarcia do docelowych klientów (firmy produkcyjne)
- opracowywanie, realizacja i monitorowanie strategii marketingowej oraz działań marketingowych
- tworzenie angażujących treści : social-media, blog, linkedin, studia przypadku, reklamy
- tworzenie materiałów marketingowych (prezentacje/posty) na podstawie informacji technicznych
- prowadzenie social-mediów firmy
- udział w targach i wydarzeniach branżowych
Poszukiwane kompetencje
- min 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działaniami marketingowymi
- zrozumienie i umiejętność odnalezienia się w firmie softwarowej, zainteresowanie aplikacjami biznesowymi, procesami zarządzania
- umiejętność tworzenia realizowania i monitorowania planów marketingowych oraz działań prospectingowych
- lekkie pióro z umiejętnością tworzenia angażujących treści
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość programu Canva, MS Office, mile widziany HubSpot / Sales Navigator
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe do ustalenia w oparciu o umowę o pracę / B2B
- 8 dni w roku na rozwój osobisty
- pakiet szkoleń i kursów online
- dużą samodzielność
- pracę w komfortowych warunkach
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 listopada 2024