junior Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim C1

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie 4500 - 4800
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków
  • Back Office Support, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
  • Tworzenie ofert cenowych dla handlowców z UK oraz partnerów, którzy dystrybuują ich rozwiązania dalej
  • Przygotowywanie i weryfikacja kalkulacji cenowych
  • Porównanie z danymi w umowach (terminy, płatności, warunki)
  • BRAK SPRZEDAŻY- klienci wewnętrzni i zewnętrzni
Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego C1
  • firma również nie zamyka się na osoby bez doświadczenia
  • dobrą znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się

 

  • doświadczenie w obsłudze klienta - bardzo mile widziane (wyższe wynagrodzenie) - ale nie jest konieczne
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe :

    - osoby bez doświadczenia : 4500 – 4800 PLN brutto podstawy, osoby z doświadczeniem powyżej 5.000 PLN

  • po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
  • praca zdalna na czas pandemii, później hybrydowo
  • benefity : karta multisport, opieka medyczna
  • wiele możliwości uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń
  • realne możliwości rozwoju, awansu - a co za tym idzie, wyższego wynagrodzenia
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 15 czerwca 2021