Junior Specjalista ds. wsparcia klienta - j.niemiecki

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa firma spoza Europy, rozszerzające swoje działy wsparcia.
Zakres obowiązków
na tym stanowisku nie jest wymagane doświadczenie - pracę rozpoczyna 4 tygodniowe szkolenie które wprowadza w wykonywanie obowiązków. A do nich należy:

  • obsługa przychodzących zapytań ze strony użytkowników - mail / czat / telefon, najczęściej są to prośby o reset haseł, rozwiązanie problemu z danym programem, etc
  • odpowiadanie na wiadomości / rozmowy w języku niemieckim
  • wprowadzanie danych do systemu
  • posługiwanie się określonym skryptem który krok po kroku prowadzi użytkownika do rozwiązania problemu

 

 

Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2/C1
  • dobra znajomość języka angielskiego : B2 (do komunikacji wewnątrz firmy)
  • umiejętności komputerowe na poziomie zwykłego użytkownika (windows/office)
  • pro-kliencka postawa, chęć do nauki i pracy
  • praca w standardowych godzinach : 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę wieczorną
  • praca w trybie hybrydowym: 3 dni w komfortowym biurze w Krakowie, 2 dni zdalnie
Oferujemy
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe: otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
  • pakiet szkoleń wprowadzających, płatnych przez pracodawcę od pierwszego dnia
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, świadczenia socjalne, etc
  • jasną ścieżkę kariery w jednej z największych firm na świecie
  • szybki proces rekrutacyjny wraz z przygotowaniem do rozmowy po naszej stronie
Data ostatniej modyfikacji piątek, 15 lipca 2022