Junior specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Miejsce pracy Wrocław;Kraków;Poznań;Warszawa;Gdańsk;
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; zagranica; praca zdalna
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)

  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)

  •  w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia

  •  posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw

  •  praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę nocną (również praca z domu)

Poszukiwane kompetencje
  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2

  • umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika

  •  chęć do pracy, nauki, duża doza empatii

  •  pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia – otwartość na oczekiwania kandydatów

  • pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce

  •  pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera

  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej

  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy

  •  szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy

Data ostatniej modyfikacji wtorek, 8 marca 2022