Junior specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy
Wrocław;Kraków;Poznań;Warszawa;Gdańsk;
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; zagranica; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia
-
posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
-
praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę nocną (również praca z domu)
Poszukiwane kompetencje
-
bardzo dobra znajomość języka włoskiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2
-
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
-
chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia – otwartość na oczekiwania kandydatów
-
pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
-
pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 8 marca 2022