Zakres obowiązków
na tym stanowisku zajmiesz się wsparciem zainteresowanych klientów chcących sprzedać mieszkanie, którzy skontaktowali się z firmą przez formularz internetowy na stronie i są zainteresowani usługą
- wyjaśnienie kwestii związanych z wypełnieniem poszczególnych pól w formularzu
- samodzielna koordynacja późniejszych działań (przekazanie informacji o cenie, przygotowanie propozycji)
- finalizowanie kontaktu z klientem
Poszukiwane kompetencje
na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - na starcie uruchamiamy szkolenie które wprowadza Cię do pracy
- min roczne doświadczenie w dziale wsparcia klienta / wsparcia sprzedaży (dowolne produkty/usługi) lub duża determinacja do osiągania celów
- duża samodzielność
- chęć rozwoju w nowoczesnej, cyfrowej branży związanej z nieruchomościami i osiągania ponadprzeciętnych wyników finansowych
- dyspozycyjność min 4 dni w tygodniu