Key Account Manager (usługi HR)

Miejsce pracy Łódź;Lublin;Gdańsk
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia B2B
Województwo Lublin (lubelskie); Łódź (łódzkie); Gdańsk (pomorskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca w obszarze outsourcingu pracowników tymczasowych.
Zakres obowiązków
  • pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym terenie (głównie firmy produkcyjne / logistyczne)
  • nawiązywanie relacji, przedstawianie propozycji - outsourcingu pracowników tymczasowych, finalizacja umów o współpracy
  • ścisła współpraca z działem rekrutacji firmy
  • rozwijanie klientów
Poszukiwane kompetencje
  • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży usług HR - praca tymczasowa
  • bardzo dobra znajomość ustawy o pracy tymczasowej
  • bardzo dobre umiejętności prezentacyjne, sprzedażowe
  • samodzielność, kreatywność
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe oparte o współpracę B2B
  • dodatkowe comiesięczne prowizje
  • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • realna możliwość w ciągu roku awansu na dyrektora sprzedaży
  • dużą samodzielność 
  • ciekawe portfolio dotychczasowych usług ułatwiające sprzedaż
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 9 marca 2021