Kierownik Biura Obsługi Klienta (branża produkcyjna)

Miejsce pracy Lublin;Radom;Kielce
Wynagrodzenie 10 000 - 12 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; Lublin (lubelskie); Kielce (świętokrzyskie)
Opis oferty Naszym klientem jest polska firma produkcyjna, działająca na rynkach międzynarodowych.
Zakres obowiązków
  • zarządzanie trzema zespołami obsługi klienta : 
    - hurtem - eksportem -detalem , łącznie 15 osób
  • organizacja pracy podległych zespołów : przydzielanie zadań i weryfikacja ich wykonania
  • rekrutacja, wdrażanie i szkolenie pracowników
  • cykliczne organizowanie spotkań zespołu
  • koordynacja administracyjna : dokumentów, przestrzegania procedur
  • przygotowywanie analiz i raportów z zakresu zamówień
  • współpraca z dyrektorem sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika Działu Obsługi klienta w firmie produkcyjnej, najlepiej z branży budowlanej/technicznej
  • znajomość języka angielskiego poziom B2
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne, doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • organizacja procesów w dziale obsługi klienta celem zwiększania efektywności
  • poza sezonem (jesień-zima) udział w zakresie planowania działań marketingowych
  • samodzielność, kreatywność, proaktywne podejście do pracowników i klientów
  • gotowość do relokacji - Lublin, praca ma charakter stacjonarny
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 10 000 - 12 000 PLN brutto na umowie o pracę ( lub B2B - do wyboru)
  • po okresie próbnym (6mies) dodatkowe premie
  • pakiet benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta multisport, vouchery, premie świąteczne
  • duża samodzielność na mocno rozwijającym się rynku
Data ostatniej modyfikacji środa, 29 czerwca 2022