Kierownik Biura Obsługi Klienta (branża produkcyjna)
Miejsce pracy
Lublin;Radom;Kielce
Wynagrodzenie
10 000 - 12 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; Lublin (lubelskie); Kielce (świętokrzyskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest polska firma produkcyjna, działająca na rynkach międzynarodowych.
Zakres obowiązków
- zarządzanie trzema zespołami obsługi klienta :
- hurtem - eksportem -detalem , łącznie 15 osób
- organizacja pracy podległych zespołów : przydzielanie zadań i weryfikacja ich wykonania
- rekrutacja, wdrażanie i szkolenie pracowników
- cykliczne organizowanie spotkań zespołu
- koordynacja administracyjna : dokumentów, przestrzegania procedur
- przygotowywanie analiz i raportów z zakresu zamówień
- współpraca z dyrektorem sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika Działu Obsługi klienta w firmie produkcyjnej, najlepiej z branży budowlanej/technicznej
- znajomość języka angielskiego poziom B2
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne, doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- organizacja procesów w dziale obsługi klienta celem zwiększania efektywności
- poza sezonem (jesień-zima) udział w zakresie planowania działań marketingowych
- samodzielność, kreatywność, proaktywne podejście do pracowników i klientów
- gotowość do relokacji - Lublin, praca ma charakter stacjonarny
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 10 000 - 12 000 PLN brutto na umowie o pracę ( lub B2B - do wyboru)
- po okresie próbnym (6mies) dodatkowe premie
- pakiet benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta multisport, vouchery, premie świąteczne
- duża samodzielność na mocno rozwijającym się rynku
Data ostatniej modyfikacji środa, 29 czerwca 2022