Kierownik Działu Obsługi Klienta (Apartamenty na Wynajem)

Miejsce pracy Kraków;
Wynagrodzenie 10 000 - 12 000 PLN + VAT
Rodzaj zatrudnienia B2B
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma zarządzająca apartamentami na wynajem.
Zakres obowiązków
  • koordynowanie i zarządzanie zespołem obsługi klienta (5 osób) w tym:  całościowa organizacja pracy, zmian, rozdzielanie zadań pracownikom, dbałość o poprawność obsługi klienta, rekrutacja nowych osób
  • zarządzanie ofertą na portalach booking, airbnb, olx, sprawdzanie poprawności ogłoszeń i ofert, aktualizacja zdjęć, analiza sprzedaży i cen
  • zarządzanie infolinią, systemem smarthotel, kalendarzem
  • współtworzenie działań marketingowych 
  • raportowanie swojej pracy bezpośrednio do zarządu
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata w sektorze krótkotrwałego najmu nieruchomości
  • doświadczenie w pracy na systemach PMS, Channel Manager, SmartHotel, Hotres, aplikacjach booking, airbnb, smarthotel
  • umiejętność sprawnego zarządzania ludźmi w zespole rozproszonym (pracują zdalnie)
  • znajomość programu MS Excel
  • samodzielność, przedsiębiorcze myślenie, kreatywność
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i zarządcze
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe w oparciu o B2B : 10.000 - 12.000 PLN netto + VAT
  • zdalno-hybrydowy charakter pracy (firma mieści się w Krakowie)
  • dużą samodzielność
  • możliwość rozwoju w bardzo sprawnie działającej organizacji
  • wdrażanie swoich pomysłów i rozwiązań (stanowisko jest nowe)
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 10 czerwca 2025