Kierownik Działu Obsługi klienta (sklep online)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie 6 000 - 7 000 netto + VAT
Rodzaj zatrudnienia B2B
Województwo Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest prężnie działający sklep online.
Zakres obowiązków
  • zarządzanie podległym zespołem BOK (4 osoby)
  • utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klientów na wszystkich kanałach komunikacji : call center, mail, livechat, messenger, instagram
  • analiza współczynników : poziomu zgłoszeń, szybkości odpowiedzi, czasu realizacji
  • monitorowanie efektywności działań biura obsługi klienta
  • koordynowanie dosprzedaży
  • planowanie i realizowanie działań ukierunkowanych na rozwój BOK
  • współpraca z partnerami i kontrahentami firmy
  • udział w projektach nakierowanych na budowanie efektywnej komunikacji w firmie
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok w e-commerce / sklepie online
  • znajomość dobrych praktyk w zakresie obsługi klienta online
  • umiejętność działania pod presją czasu, szukania rozwiązań i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów
  • otwartość, cierpliwość
Oferujemy
  • wynagrodzenie składające się z części podstawowej oraz premii miesięcznej zależnej od realizacji podstawowych KPI, 6 000 - 7 000 netto + VAT (całość wynagrodzenia)
  • ciekawe wyzwania w dynamicznie rosnącym sektorze sprzedaży online
  • partnerską atmosferę i możliwość rozwoju wraz z firmą
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 18 lutego 2021