Kierownik marketingu e-commerce (branża reklamowa)

Miejsce pracy Poznań
Wynagrodzenie 10 000 PLN + VAT
Rodzaj zatrudnienia B2B / umowa o pracę
Region Poznań (wielkopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest polska firma, działająca w branży produktów reklamowych
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie zróżnicowanym zespołem około 10 osobowym (marketingowcy, graficy, programiści, product i project managerowie)
  • Zarządzanie procesem twórczym od koncepcji do realizacji, przy zachowaniu spójności i jakości realizowanych projektów
  • Tworzenie specyfikacji nowych funkcjonalności w oparciu o e-commerce, analiza i akceptacja wycen z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian
  • Analiza raportów, wyników i zebranych danych w celu optymalizacji działań
  • Prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach z zespołami i innymi działami w firmie
  • Tworzenie raportów i praca na KPI
  • Analiza danych pod kątem skuteczności działań
  • Obsługa techniczna sklepów, przyjmowanie zgłoszeń i koordynacja napraw awarii na stronach/ serwerach
  • Nadzór nad ofertą produktową, wyznaczanie kierunków wprowadzania nowych produktów, przewidywanie rynku
Poszukiwane kompetencje
  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
  • Umiejętność zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
  • Bardzo dobra znajomość branży e-commerce
  • Podstawowa znajomość zagadnień marketingowych (Google Analitycs, Google Ads, Senuto, Facebook Ads, CEO)
  • Umiejętność efektywnej współpracy ze specjalistami w zespole oraz firmami outsourcingowymi, grafikami, programistami itp.
  • Podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej
Oferujemy
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie:

    B2B : 10 000 netto + VAT

    Umowa o pracę : 10 000 brutto

  • Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku, elastyczny czas rozpoczęcia pracy między 7:00-10:00 (8godzin)
  • Samodzielne stanowisko pracy dające dużo możliwości: swobodę działania, kreowania i testowania nowych rozwiązań, realny wpływ na rozwój firmy
  • Szkolenia specjalistyczne, możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych
  • Karta Multisport dla pracownika i rodziny
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zintegrowanego zespołu
  • Ubezpieczenie na życie
  • Firmowa biblioteka, zniżki na produkty firmy, paczki świąteczne, wyjścia integracyjne
Data ostatniej modyfikacji piątek, 20 sierpnia 2021