Kierownik Telefonicznego Centrum Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy
Rzeszów
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę / B2B
Województwo
podkarpackie
Opis oferty
Naszym klientem jest firma działająca w branży OZE.
Zakres obowiązków
- koordynowanie procesów związanych z wewnętrznym, firmowym call center (klienci B2C/B2B)
- monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz wyników pracy ok 50 agentów
- osiąganie założonych celów
- dbanie o wysoki standard komunikacji w bezpośrednim kontakcie (agent-klient), współtworzenie skryptów
- szkolenie i rekrutacja pracowników
- raportowanie wyników
Poszukiwane kompetencje
- minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników związanych z pozyskiwaniem klientów przez telefon
- praktyczna wiedza z technik sprzedaży stosowanych w zespołach call-center
- proaktywna postawa
- umiejętność planowania czasu pracy, udokumentowane wdrożenia optymalizacji pracy lub podniesienia skuteczności sprzedaży
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
- możliwość realnego rozwoju w firmie będącej od lat na rynku OZE
- dużą samodzielność i decyzyjność podejmowanych działań
- pracę w centrum Rzeszowa z dogodnym dojazdem
Data ostatniej modyfikacji niedziela, 24 stycznia 2021