Kierownik Telefonicznego Centrum Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy Rzeszów
Wynagrodzenie do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę / B2B
Województwo podkarpackie
Opis oferty Naszym klientem jest firma działająca w branży OZE.
Zakres obowiązków
  •  koordynowanie procesów związanych z wewnętrznym, firmowym call center (klienci B2C/B2B)
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz wyników pracy ok 50 agentów
  • osiąganie założonych celów
  • dbanie o wysoki standard komunikacji w bezpośrednim kontakcie (agent-klient), współtworzenie skryptów
  • szkolenie i rekrutacja pracowników
  • raportowanie wyników
Poszukiwane kompetencje
  • minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników związanych z pozyskiwaniem klientów przez telefon
  • praktyczna wiedza z technik sprzedaży stosowanych w zespołach call-center
  • proaktywna postawa
  • umiejętność planowania czasu pracy, udokumentowane wdrożenia optymalizacji pracy lub podniesienia skuteczności sprzedaży
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • możliwość realnego rozwoju w firmie będącej od lat na rynku OZE
  • dużą samodzielność i decyzyjność podejmowanych działań
  • pracę w centrum Rzeszowa z dogodnym dojazdem 
Data ostatniej modyfikacji niedziela, 24 stycznia 2021