Krajowy Kierownik ds. Vendingu (FMCG napoje)

Miejsce pracy Warszawa;Kraków;Katowice;Poznań;Rzeszów
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region mazowieckie; dolnośląskie; łódzkie; małopolskie; podkarpackie; śląskie; świętokrzyskie
Opis oferty Naszym klientem jest firma z branży FMCG, rozwijająca swój dział związany z vendingiem (napoje)
Szukamy osoby samodzielnej z doświadczeniem.
Zakres obowiązków
  • Bezpośrednia współpraca z kluczowymi managerami po stronie klientów
  • Przygotowywanie i negocjacje porozumień handlowych
  • Cykliczna analiza rynku i zaadresowanie szans dla Spółki
  • Weryfikacja rozliczeń przygotowywanych przez dział analiz i kontrolingu
  • Koordynacja procesów w celu zapewnienia perfekcyjnego poziomu obsługi klienta
  • Wdrożenie działań umacniających pozycję lidera w każdej z kategorii
  • Kreowanie strategii i unikalnych inwestycji
Poszukiwane kompetencje
  • Kompleksowa wiedza na temat specyfiki kanału vendingowego, potwierdzona doświadczeniem biznesowym w okresie min. 2 lat w branży FMCG ( dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży napojów)
  • Ponadprzeciętne osiągnięcia i wyniki:

- dostępność kluczowych SKU

- udział produktów vs konkurencja

- komunikacja cenowa

- dystrybucja

  • Wypracowane relacje biznesowe ze wszystkimi kluczowymi partnerami na terenie całej Polski.
  • Know how w zakresie efektywnej obsługi operatorów regionalnych i indywidualnych.
  • Rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Skuteczne metody prezentacji ofert i negocjacji handlowych.
  • Pasja do sprzedaży.
  • Otwartość na bezpośrednią współpracę z szerokim Zespołem managerów sprzedaży i Zarządem oraz prawdziwe chęci dalszego rozwoju osobistego u lidera rynku – będą dodatkowym atutem
  • Silna motywacja i nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe oraz formę zatrudnienia : B2B lub umowa o pracę
  • samochód służbowy + niezbędne narzędzia
  • odpowiedzialność za sto procent biznesu w Polsce
  • gotowość do pracy na terenie całego kraju oraz czasowego związanego z byciem w centrali firmy (Kraków)
  • duże możliwości w markach które sprzedają się "same" z uwagi na topową rozpoznawalność
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 11 lipca 2023