Logistic and Customer Service Specialist with German (new SSC)
Miejsce pracy
Gdańsk
Wynagrodzenie
do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
pomorskie
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja rozszerzająca swój dział
Zakres obowiązków
- negocjowanie, organizacja i koordynowanie procesu transportowego
- obsługa przesyłek eksportowych i importowych zgodnie z procedurami celnymi ( w tym współpraca z agencjami celnymi )
- przygotowywanie dokumentów przewozowych, w tym listów i list przewozowych, dokumentacji celnej dla przesyłek międzynarodowych
- współpraca z działem obsługi klienta w zakresie organizacji i koordynacji transportu
- monitorowanie procesów logistycznych i uzupełnianie informacji w systemie
- przygotowywanie raportów dla działu logistyki
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w branży logistycznej - najlepiej w strukturach międzynarodowych, na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i obsługą procesów transportowych - lub w dziale obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) oraz niemieckiego (C1) - codzienna praca z tym językiem
- Doświadczenie w pracy w programie SAP będzie bardzo dużym atutem
- Dbałość o wprowadzanie danych, umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów zadań
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
- umowę o pracę - wysokość wynagrodzenia do ustalenia (otwartość na oczekiwania finansowe)
- pracę w skandynawskiej kulturze organizacyjnej, nastawionej na dobrostan pracownika
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- możliwość uczestniczenia w całkowicie nowym projekcie jednej z większych skandynawskich firm
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 23 września 2024