Logistic and Customer Service Specialist with German (new SSC)

Miejsce pracy Gdańsk
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region pomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja rozszerzająca swój dział
Zakres obowiązków
  • negocjowanie, organizacja i koordynowanie procesu transportowego
  • obsługa przesyłek eksportowych i importowych zgodnie z procedurami celnymi ( w tym współpraca z agencjami celnymi )
  • przygotowywanie dokumentów przewozowych, w tym listów i list przewozowych, dokumentacji celnej dla przesyłek międzynarodowych
  • współpraca z działem obsługi klienta w zakresie organizacji i koordynacji transportu
  • monitorowanie procesów logistycznych i uzupełnianie informacji w systemie
  • przygotowywanie raportów dla działu logistyki 
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie w branży logistycznej - najlepiej w strukturach międzynarodowych, na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i obsługą procesów transportowych - lub w dziale obsługi klienta
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) oraz niemieckiego (C1) - codzienna praca z tym językiem
  • Doświadczenie w pracy w programie SAP będzie bardzo dużym atutem
  • Dbałość o wprowadzanie danych, umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów zadań
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
  • umowę o pracę - wysokość wynagrodzenia do ustalenia (otwartość na oczekiwania finansowe)
  • pracę w skandynawskiej kulturze organizacyjnej, nastawionej na dobrostan pracownika
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość uczestniczenia w całkowicie nowym projekcie jednej z większych skandynawskich firm
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 23 września 2024