Manager ds. sprzedaży i marketingu (branża hotelowa)
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest luksusowy hotel rozszerzający swój dział sprzedaży
Zakres obowiązków
- Całościowe i kompleksowe zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem hotelu
- Organizacja efektywnej pracy hotelu, planowanie sprzedaży, budowanie strategii sprzedaży i marketingu
- Koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych
- Wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej + PR
- Aktywny udział w negocjacjach z potencjalnymi i obecnymi klientami biznesowymi hotelu
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji
- Udział w opracowaniu i wdrażaniu nowych produktów i usług
- Nadzór nad pracą podległego zespołu
- Opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
- Budżetowanie i monitorowanie realizacji budżetu w zakresie sprzedaży i marketingu
Poszukiwane kompetencje
- co najmniej 4 lata doświadczenia managerskiego w sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej - warunek niezbędny
- praktyczna wiedza z zakresu opracowywania oferty handlowej oraz warunków umów i kontraktów
- doświadczenie w pracy z klientami kluczowymi
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2+/C1 - warunek konieczny
- otwartość na nastawienie na współpracę, proaktywne szukanie rozwiązań
- ukierunkowanie na cel + skuteczność w realizacji powierzonych działań
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- bardzo dużą samodzielność
- pracę w rozpoznawalnej, luksusowej marce hotelowej
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 9 marca 2023