Manager ds. sprzedaży i marketingu (branża hotelowa)

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest luksusowy hotel rozszerzający swój dział sprzedaży
Zakres obowiązków
  • Całościowe i kompleksowe zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem hotelu
  • Organizacja efektywnej pracy hotelu, planowanie sprzedaży, budowanie strategii sprzedaży i marketingu
  • Koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych
  • Wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej + PR
  • Aktywny udział w negocjacjach z potencjalnymi i obecnymi klientami biznesowymi hotelu
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji
  • Udział w opracowaniu i wdrażaniu nowych produktów i usług
  • Nadzór nad pracą podległego zespołu
  • Opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
  • Budżetowanie i monitorowanie realizacji budżetu w zakresie sprzedaży i marketingu
Poszukiwane kompetencje
  • co najmniej 4 lata doświadczenia managerskiego w sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej - warunek niezbędny
  • praktyczna wiedza z zakresu opracowywania oferty handlowej oraz warunków umów i kontraktów
  • doświadczenie w pracy z klientami kluczowymi
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2+/C1 - warunek konieczny
  • otwartość na nastawienie na współpracę, proaktywne szukanie rozwiązań
  • ukierunkowanie na cel + skuteczność w realizacji powierzonych działań
Oferujemy
  • otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • bardzo dużą samodzielność 
  • pracę w rozpoznawalnej, luksusowej marce hotelowej
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 9 marca 2023