Manager ds. zakupów i kontroli produkcji w Shenzen (język chiński)
Miejsce pracy
Chiny (Shenzen)
Wynagrodzenie
do ustalenia, otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
B2B / umowa o pracę
Region
Chiny (zagranica)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma produkcyjna, importująca produkty i surowce z Chin.
Szukamy osoby z Polski, która jest gotowa przenieść się do Chin - lub też w Chinach przebywa (miasto Shenzen)
Zakres obowiązków
- Identyfikacja i selekcja dostawców oraz negocjowanie umów w celu zapewnienia korzystnych warunków zakupu
- Stałe monitorowanie i ocena wydajności dostawców, w tym przestrzeganie terminów, jakości produktów i zgodności z regulacjami
- Negocjacje zakupowe (liczone w mln dolarów)
- Uczestnictwo w procesie produkcji, ścisła współpraca i nadzór nad dostawcami w celu identyfikacji możliwości optymalizacji i minimalizacji ryzyka
- Zarządzanie procesami zamówień, w tym realizacja zamówień, monitorowanie dostaw i zarządzanie zapasami
- Analiza rynku i trendów zakupowych, opracowywanie strategii zakupowych wspierających cele biznesowe firmy
- Rozwiązywanie problemów związanych z jakością, dostawą i fakturami, w tym prowadzenie skutecznych negocjacji i rozwiązań konfliktów
Poszukiwane kompetencje
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie zakupów i zarządzania dostawcami.
- Obecność na miejscu w Chinach (Shenzen)
- Biegła znajomość języka angielskiego i chińskiego (Mandaryńskiego), w mowie i piśmie.
- Umiejętność analitycznego myślenia, silne zdolności negocjacyjne i rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie w pracy w środowisku wielokulturowym, zdolność do nawiązywania relacji i komunikacji na różnych poziomach organizacji.
- Gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy
- otwartość na oczekiwania finansowe kandydata/-tki
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy, pokrywane wydatki związane z przelotami/etc
- bardzo samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- duża decyzyjność
- dodatkowe premie do uzgodnienia
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 17 października 2023