Manager zespołu Contact Center
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
8 000 - 10 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Województwo
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest polska firma produkująca innowacyjne oprogramowanie.
Zakres obowiązków
- operacyjne zarządzanie zespołem Contact Center (połączenia wychodzące, sprzedażowe)
- egzekwowanie odpowiednich wskaźników (ilość telefonów / jakość rozmów / absencja)
- szkolenia i wdrożenia nowych osób, udział w rekrutacjach
- analizowanie i poprawa istniejących procesów sprzedażowych
- bieżąca praca z zarządem firmy
Poszukiwane kompetencje
- min 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem call/contact center
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- umiejętność egzekwowania określonych ustaleń
- aktywne prowadzenie szkoleń
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 8 000 - 10 000 PLN brutto, umowa o pracę lub B2B
- dodatkowe prowizje wynoszące nawet 100% miesięcznej pensji (dodatkowo) w zależności od wyników podległego zespołu
- komfortowo urządzone biuro w centrum Krakowa
- luźna atmosfera i realny wpływ na życie firmy
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 11 marca 2021