Manager zespołu Contact Center

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie 8 000 - 10 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest polska firma produkująca innowacyjne oprogramowanie.
Zakres obowiązków
  • operacyjne zarządzanie zespołem Contact Center (połączenia wychodzące, sprzedażowe) 
  • egzekwowanie odpowiednich wskaźników (ilość telefonów / jakość rozmów / absencja)
  • szkolenia i wdrożenia nowych osób, udział w rekrutacjach
  • analizowanie i poprawa istniejących procesów sprzedażowych
  • bieżąca praca z zarządem firmy
Poszukiwane kompetencje
  • min 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem call/contact center
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • umiejętność egzekwowania określonych ustaleń
  • aktywne prowadzenie szkoleń 
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 8 000 - 10 000 PLN brutto, umowa o pracę lub B2B
  • dodatkowe prowizje wynoszące nawet 100% miesięcznej pensji (dodatkowo) w zależności od wyników podległego zespołu
  • komfortowo urządzone biuro w centrum Krakowa
  • luźna atmosfera i realny wpływ na życie firmy
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 11 marca 2021