Młodszy specjalista ds. reklamacji z językiem holenderskim

Wynagrodzenie 6000 - 7000
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Region dolnośląskie; Kraków (małopolskie); Katowice (śląskie)
Opis oferty

Naszym klientem jest międzynarodowe centrum usług wspólnych

Zakres obowiązków

Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.

Po szkoleniu wprowadzającym będziesz potrafić:

  • Odpowiadać na pytania i spory klientów
  • Analizować zgłoszenia i rozwiązywać je, bazując na systemie ticketów
  • Współpracować z działem obsługi klienta, sprzedawcami, księgowością i managerami, by zapewnić rozwiązanie problemów terminowo
  • Profesjonalnie komunikować się z klientami (głównie pisemna obsługa klienta)
Poszukiwane kompetencje
  • Znajomość języka holenderskiego na poziomie B2/C1 i angielskiego B2
  • Komunikatywność, umiejętności analityczne
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, podzielna uwaga
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym/ obsługa klienta
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 6000 – 7000 brutto
  • Dodatkowe premie
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia pracy
  • Benefity (Multisport, ubezpieczenie medyczne, bilety do kina itp.)
  • Oferta kursów i szkoleń, w tym językowych
  • Praca w 100 % zdalna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 / 9-17
Data ostatniej modyfikacji piątek, 2 lipca 2021