Office Manager
Miejsce pracy
Kielce
Wynagrodzenie
4500 - 5500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kielce (świętokrzyskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest jedna z firm, działająca w branży nieruchomości
Zakres obowiązków
- nadzorowanie i koordynacja funkcjonowania biura
- administrowanie umowami, elektronicznym obiegiem dokumentów, ich archiwizacja
- przygotowywanie zestawień, zarządzanie zewnętrznymi dostawcami
- opieka nad flotą samochodową,
- organizacja spotkań, wydarzeń firmowych
- prowadzenie korespondencji, odbieranie telefonów
Poszukiwane kompetencje
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym (recepcja/biuro)
- energia, uśmiech, optymizm
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, świetna organizacja pracy własnej
- inicjatywa, pro-klienckie podejście
- dokładność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi działami
- mile widziana znajomość j.angielskiego
Oferujemy
- umowę o pracę, wynagrodzenie zależne od doświadczenia : 4500 - 5500 PLN brutto
- samodzielne stanowisko w bardzo przyjaznej firmie
- możliwość rozwoju
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 21 czerwca 2021