Office Manager

Miejsce pracy Kielce
Wynagrodzenie 4500 - 5500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kielce (świętokrzyskie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedna z firm, działająca w branży nieruchomości
Zakres obowiązków
  • nadzorowanie i koordynacja funkcjonowania biura
  • administrowanie umowami, elektronicznym obiegiem dokumentów, ich archiwizacja
  • przygotowywanie zestawień, zarządzanie zewnętrznymi dostawcami
  • opieka nad flotą samochodową,
  • organizacja spotkań, wydarzeń firmowych
  • prowadzenie korespondencji, odbieranie telefonów
Poszukiwane kompetencje
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym (recepcja/biuro)
  • energia, uśmiech, optymizm
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, świetna organizacja pracy własnej
  • inicjatywa, pro-klienckie podejście
  • dokładność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi działami
  • mile widziana znajomość j.angielskiego
Oferujemy
  • umowę o pracę, wynagrodzenie zależne od doświadczenia : 4500 - 5500 PLN brutto
  • samodzielne stanowisko w bardzo przyjaznej firmie
  • możliwość rozwoju 
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 21 czerwca 2021