Office Manager z j.angielskim

Miejsce pracy Gdańsk
Wynagrodzenie 9 000 - 12 000 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region pomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest gdański oddział amerykańskiej firmy.
Zakres obowiązków
  • nadzorowanie codziennej pracy biura 
  • zarządzanie wydatkami biura
  • wsparcie dyrektora zarządzającego w bieżących działaniach ad-hoc dotyczącej bieżącej działalności
  • współpraca z centralą w USA w uzgadnianiu wydatków, płatności
  • rezerwacja biletów służbowych i koordynacja podróży w tym wsparcie w razie ewentualnych problemów
  • wsparcie klientów, pracowników w bieżących kwestiach administracyjnych
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie na stanowisku Office Managera min 4 lata
  • bardzo dobra znajomość j.angielskiego (C1), codzienny kontakt z centralą w USA
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność realizacji kilku zadań jednocześnie, ustalania priorytetów
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, planistyczne
  • duża samodzielność, proaktywność
  • przywiązywanie wagi do szczegółów
  • wysoko rozwinięte umiejętności personalne
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe : 9 000 - 12 000 PLN brutto, umowa o pracę
  • praca od poniedziałku do piątku w biurze w Gdańsku
  • ciekawy charakter realizowanych zadań w globalnej firmie z USA
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 8 października 2024