Opiekun klienta z językiem włoskim (branża techniczna)
Miejsce pracy
Kraków; Bochnia; Wieliczka
Wynagrodzenie
6 000 - 7 200 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest jedna z firm produkcyjnych
Zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa klienta : realizacja zamówień, ofert, doradztwo techniczne, produktowe, handlowe, dbanie o terminowość ustaleń z klientem
- bezpośrednia współpraca z oddziałem firmy we Włoszech
- współpraca z innymi działami w firmie
Poszukiwane kompetencje
- znajomość języka włoskiego : poziom B2/C1
- wykształcenie techniczne lub doświadczenie w firmie technicznej / zmysł techniczny, szczególnie istotne do tłumaczenia klientom poruszanych tematów
- doświadczenie w obsłudze klienta
- sumienność i odpowiedzialność
Oferujemy
- praca w systemie hybrydowym: pierwszy tydzień-dwa to wdrożenie w Krakowie na koszt firmy, potem : praca hybrydowa 2-3 dni biuro, reszta zdalnie
- umowa o pracę z wynagrodzeniem 6 000 PLN brutto + dodatkowo kilkaset zł dodatku za poziom języka miesięcznie + 10% premii również naliczanej co miesiąc wypłacanej kwartalnie
- pakiet benefitów : opieka medyczna, karta sportowa
- sporo ciekawych wyzwań
- standardowe godziny pracy
Data ostatniej modyfikacji środa, 4 października 2023