Opiekun klienta z językiem włoskim (branża techniczna)

Miejsce pracy Kraków; Bochnia; Wieliczka
Wynagrodzenie 6 000 - 7 200 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest jedna z firm produkcyjnych
Zakres obowiązków
  • kompleksowa obsługa klienta : realizacja zamówień, ofert, doradztwo techniczne, produktowe, handlowe, dbanie o terminowość ustaleń z klientem
  • bezpośrednia współpraca z oddziałem firmy we Włoszech
  • współpraca z innymi działami w firmie
Poszukiwane kompetencje
  • znajomość języka włoskiego : poziom B2/C1
  • wykształcenie techniczne lub doświadczenie w firmie technicznej / zmysł techniczny, szczególnie istotne do tłumaczenia klientom poruszanych tematów
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • sumienność i odpowiedzialność
Oferujemy
  • praca w systemie hybrydowym: pierwszy tydzień-dwa to wdrożenie w Krakowie na koszt firmy, potem : praca hybrydowa 2-3 dni biuro, reszta zdalnie
  • umowa o pracę z wynagrodzeniem 6 000 PLN brutto + dodatkowo kilkaset zł dodatku za poziom języka miesięcznie + 10% premii również naliczanej co miesiąc wypłacanej kwartalnie
  • pakiet benefitów : opieka medyczna, karta sportowa
  • sporo ciekawych wyzwań
  • standardowe godziny pracy
Data ostatniej modyfikacji środa, 4 października 2023