Payroll & HR Coordinator with English

Miejsce pracy Gdańsk
Wynagrodzenie do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region pomorskie
Opis oferty Naszym klientem jest skandynawska firma poszerzająca swój dział Payroll.
Zakres obowiązków
  • koordynowanie działań związanych z dokumentacją płacową między firmą a podmiotem zewnętrznym, rozliczającym płace
  • koordynowanie komunikacji z podmiotem zewnętrznym odnośnie :obliczania wynagrodzeń, danych osobowych
  • obsługa wniosków i pytań oraz koordynowanie odpowiedzi dla pracowników dotyczących wynagrodzeń i innych tematów
  • wspieranie różnych zadań administracyjnych w tym też te związane z zakupami do biura
  • wsparcie w procesach rekrutacyjnych, onboardingu pracowników
Poszukiwane kompetencje
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
  • świetne umiejętności komunikacyjne interpersonalne, proaktywna, pozytywna osobowość
  • umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz skutecznym ustalania priorytetów
  • kreatywność
  • ogólna znajomość polskiego prawa pracy, zasad naliczania wynagrodzeń
Oferujemy
  • wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, otwartość na oczekiwania finansowe
  • pakiet benefitów : karta multisport, prywatna opieka medyczna
  • hybrydowy model pracy : 3 dni w tygodniu biuro, 2 dni pracy z domu
  • bardzo dużą samodzielność
  • świetną atmosferą w pracy opartą o skandynawskie podejście do pracownika
  • komfortowo urządzone biuro w dogodnej i bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 listopada 2024