Payroll & HR Coordinator with English
Miejsce pracy
Gdańsk
Wynagrodzenie
do ustalenia - otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
pomorskie
Opis oferty
Naszym klientem jest skandynawska firma poszerzająca swój dział Payroll.
Zakres obowiązków
- koordynowanie działań związanych z dokumentacją płacową między firmą a podmiotem zewnętrznym, rozliczającym płace
- koordynowanie komunikacji z podmiotem zewnętrznym odnośnie :obliczania wynagrodzeń, danych osobowych
- obsługa wniosków i pytań oraz koordynowanie odpowiedzi dla pracowników dotyczących wynagrodzeń i innych tematów
- wspieranie różnych zadań administracyjnych w tym też te związane z zakupami do biura
- wsparcie w procesach rekrutacyjnych, onboardingu pracowników
Poszukiwane kompetencje
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
- świetne umiejętności komunikacyjne interpersonalne, proaktywna, pozytywna osobowość
- umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz skutecznym ustalania priorytetów
- kreatywność
- ogólna znajomość polskiego prawa pracy, zasad naliczania wynagrodzeń
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, otwartość na oczekiwania finansowe
- pakiet benefitów : karta multisport, prywatna opieka medyczna
- hybrydowy model pracy : 3 dni w tygodniu biuro, 2 dni pracy z domu
- bardzo dużą samodzielność
- świetną atmosferą w pracy opartą o skandynawskie podejście do pracownika
- komfortowo urządzone biuro w dogodnej i bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 listopada 2024