Pracownik technicznego działu wsparcia - elektronik automatyk

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma realizująca projekty związane z elektrycznymi stacjami ładowania
Zakres obowiązków
  • wsparcie w zakresie serwisowania elektrycznych stacji ładowania 
  • reagowanie na pojawiające się zgłoszenia związane z naprawą usterek
Poszukiwane kompetencje
  • wykształcenie techniczne – elektronik, automatyk
  • uprawnienia SEP D, E 1kV
  • znajomość obsługi komputera, MS Office
  • znajomość elektroniki, umiejętność diagnozowania i naprawiania usterek
  • znajomość podstaw automatyki
  • znajomość zagadnień sieci komputerowych, konfiguracja urządzeń sieciowych
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dokładność, rzetelność, sumienność i zaangażowanie
  • gotowość na dyżury telefoniczne (dyspozycyjność)
  • zdolność szybkiego uczenia się i przekazywanie potrzebnych informacji,
  • prawo jazdy Kat. B
Oferujemy
  • atrakcyjna podstawa w oparciu o umowę o pracę
  • samochód służbowy
  • dużą samodzielność i ciekawy charakter pracy
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 24 maja 2022