Przedstawiciel Handlowy FMCG (produkty impulsowe przy kasach)
Wynagrodzenie
do ustalenia
Rodzaj zatrudnienia
B2B / umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest firma produkcyjna z branży e-papierosów oraz liquidów, tworząca swój dział sprzedaży.
Szukamy pierwszych osób na stanowiska przedstawicieli handlowych na rynek tradycyjny.
To kluczowa firma w Polsce, mająca na ten moment większość rynku.
Zakres obowiązków
- nawiązywanie relacji ze sklepami na rynku tradycyjnym : sklepy alkoholowe, nieduże lokalne sieci handlowe, lokalne stacje benzynowe, sieci franczyzowe, trafiki
- nawiązywanie relacji z osobami decyzyjnymi
- aktywna sprzedaż : liquidów do e-papierosów oraz jednorazowych e-papierosów
- regularne wizyty u klientów
- finalizowanie sprzedaży
- dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru w pozyskanych sklepach
- współpraca z działem marketingu
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG na rynku tradycyjnym, najchętniej w firmach które nie są znane na szerokim rynku
- idealnie jeśli to doświadczenie jest powiązane ze sprzedażą produktów przy kasach (gumy do żucia, słodycze, zapalniczki, prezerwatywy, tabletki przeciwbólowe, batony, baterie, zapachy do aut, doładowania do telefonów, shoty energetyczne)
- gotowość do mobilnego charakteru pracy
- proaktywność, samodzielność, gotowość do mobilnego charakteru pracy
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe : do ustalenia z kandydatem, w zależności od doświadczenia
- dodatkowe comiesięczne prowizje
- samochód służbowy : toyota corolla kombi
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy : telefon, laptop, tablet
- wyłączność na pracę w danym terenie i wypracowania sobie relacji w sektorze który bardzo dynamicznie się rozwija, w zespole sprzedażowym który budowany jest od początku maja tego roku
- wsparcie marketingowe, sprzedażowe
Data ostatniej modyfikacji czwartek, 11 maja 2023