Remote Customer Service Specialist with Dutch
Miejsce pracy
Warszawa;Kraków;Łódź;Poznań;
Wynagrodzenie
otwartość na wynagrodzenie
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
mazowieckie; dolnośląskie; kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; łódzkie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; pomorskie; śląskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; wielkopolskie; zachodniopomorskie; praca zdalna
Opis oferty
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja obsługująca klientów z całego świata. W związku z nowym projektem dla brytyjskiej sieci handlowej, szukamy osób do działu obsługi klienta zdalnie.
Zakres obowiązków
- odpowiadanie na zapytania klientów drogą e-mailową, przez formularze internetowe oraz telefon, zapewniając wysoką jakość obsługi (marka premium)
- rejestrowanie wszystkich zapytań z dążeniem do ich rozwiązania w sposób satysfakcjonujący klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientem
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego - C1 oraz angielskiego (B2+/C1)
- doświadczenie w obsłudze klienta, najchętniej w strukturach korporacyjnych
- umiejętność pracy na określonych celach związanych z jakością obsługi
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- bardzo dobra znajomość związana z obsługą komputera, wprowadzaniem danych
- gotowość do wstępnego szkolenia (2 tygodnie) w Łodzi - później, 100proc to praca zdalna, firma pokrywa koszty związane z zakwaterowaniem na ten czas
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
- pracę w 100 proc zdalną po 2 tygodniowym szkoleniu w Łodzi, godziny pracy poniedziałek-piątek 10-18, realnie to 7.5h pracy (przerwa 30min wliczana w czas pracy)
- dodatkowy pakiet benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- praca dla bardzo wysoko pozycjonowanej marki z dużą rozpoznawalnością na świecie
- możliwość rozwoju
Data ostatniej modyfikacji piątek, 20 stycznia 2023