RTR Accountant with French

Wynagrodzenie 7 000 - 7 500 PLN brutto
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Województwo Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest duża międzynarodowa organizacja która w Krakowie ma swoje centrum SSC.
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie procesu R2R aż do zakończenia procesów na koniec miesiąca zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku
  • Przygotowywanie raportów (ad hoc)
  • Wewnątrz-firmowa księgowość i uzgadnianie procedur
  • Prowadzenie księgowości głównej (dzienniki, rozliczenia międzyokresowe, prowizje)
  • Wykonywanie płatności w banku, przesyłanie i przetwarzanie wyciągów bankowych
  • Księgowanie środków trwałych
  • Przygotowywanie kont bilansowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie nierozpoznanych pozycji/ sald
  • Wsparcie procesów automatyzacji i standaryzacji przez analizę procesów
  • Wdrażanie pomysłów na usprawnienia procesów
  • Przygotowanie i utrzymywanie procedur
  • Pomoc w corocznych przygotowaniach do audytu wewnętrznego i zewnętrznego
  • Wspieranie zespołu w działaniach P2P
Poszukiwane kompetencje

 

  • Minimum roczne doświadczenie w procesach R2R
  • Znajomość języka francuskiego B2/C1+ angielski B2
  • Bardzo dobra znajomość Excela
  • Znajomość systemów ERP: SAP
  • Zdolność pracy w napiętych terminach i priorytetach
  • Umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy w zespole, postawa pro-kliencka
Oferujemy
  • Umowa o pracę; 7000- 7500 brutto
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy : między 7 a 9 rano, praca 8h
  • Szkolenie i wdrożenie (miesiąc) à później kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Pakiet benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne, MultiSport, dofinansowanie do okularów; program MyBenefit)
  • Szkolenie i wdrożenie z biura/częściowo z biura a później do końca roku zdalnie na czas pandemii
Data ostatniej modyfikacji 2 września 2020