Service Desk Specialist with German

Miejsce pracy Kraków
Wynagrodzenie otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę
Region Kraków (małopolskie)
Opis oferty Naszym klientem jest firma poszerzająca swój zespół ServiceDesk z j.niemieckim o 10 osób.
Zakres obowiązków
  • obsługa przychodzących zapytań od klientów w zakresie pomocy komputerowej przez czat, mail, telefon - najczęściej tematy związane z logowaniem, hasłem, rozwiązaniem błędu, konfiguracją
  • zdalna pomoc użytkownikom, wyjaśnianie krok po kroku
  • w przypadku trudniejszych zagadnień, skierowanie tematu na drugą linię wsparcia
  • proaktywna opieka nad klientami
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku związanym z obsługa helpdesk/service desk
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego wewnątrz firmy (B2)
  • komunikatywność, proaktywność, zaangażowanie
  • gotowość do pracy hybrydowej (3 dni biuro 2 dni zdalnie)
Oferujemy
  • wynagrodzenie do ustalenia w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania
  • umowa o pracę
  • pakiet benefitów firmowych - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i wiele więcej
  • klarowną ścieżkę awansu
  • pracę w stabilnej firmie działającej na całym świecie
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 sierpnia 2025