Service Desk Specialist with German
Miejsce pracy
Kraków
Wynagrodzenie
otwartość na oczekiwania
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Region
Kraków (małopolskie)
Opis oferty
Naszym klientem jest firma poszerzająca swój zespół ServiceDesk z j.niemieckim o 10 osób.
Zakres obowiązków
- obsługa przychodzących zapytań od klientów w zakresie pomocy komputerowej przez czat, mail, telefon - najczęściej tematy związane z logowaniem, hasłem, rozwiązaniem błędu, konfiguracją
- zdalna pomoc użytkownikom, wyjaśnianie krok po kroku
- w przypadku trudniejszych zagadnień, skierowanie tematu na drugą linię wsparcia
- proaktywna opieka nad klientami
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku związanym z obsługa helpdesk/service desk
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego wewnątrz firmy (B2)
- komunikatywność, proaktywność, zaangażowanie
- gotowość do pracy hybrydowej (3 dni biuro 2 dni zdalnie)
Oferujemy
- wynagrodzenie do ustalenia w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania
- umowa o pracę
- pakiet benefitów firmowych - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i wiele więcej
- klarowną ścieżkę awansu
- pracę w stabilnej firmie działającej na całym świecie
Data ostatniej modyfikacji piątek, 22 sierpnia 2025